Monday, January 13, 2014

Bersahaja.

Assalamualaikum. Hi.


Dulu aku budak--
Yang tak berapa pandai nak menilai,
Sekarang,
Sebelum nak buat sesuatu, aku siasat.
Siasat sampai pangkalnya.

Kadang-kadang je lah--

Aku bersyukur,
Sampai sekarang aku boleh bernafas,
Bernafas dengan senang lenangnya,
Tak ada orang boleh halang.
Ye lah, oxygen mana boleh nampak.

18--
Itu angka cukup cukup makan orang kata,
Tak besar dan tak berapa nak tua.
Tapi kalau nak tengok wayangg yang lain mcm sikit lepas dah. Hahaha.
*Continue*

Aku agak malas nak menaip,
So untuk entri ni,
Aku cuma bersahaja. ok.

Last--
Aku tak rindu sekolah, tapi aku rindu rondong-rondong yang mulut kecoh di sekolah,
Rondong yang always with me.